fbpx
Ver o carro “LUZES 62” añadiuse o carriño.

LUZES 90 EPB

10,00

Reportaxes:
A idade das homenaxes
Pasa 6 meses ao ano en Galicia. Vén en coche, conducindo ela, desde a capital. Os rapaces da Coruña botaban carreiras detrás do seu coche cando viña de Madrid.Xulia Santiso.

Meirás antes de Franco
Foi epicentro político do réxime de Franco durante todos os veráns da longuísima ditadura. Porén, a historia do edificio de ameas vai máis alá e explica boa parte do que somos. Manuel López Lorenzo.

Entre a subalternidade e a capitalidade cultural
A reconstrución literaria de Galicia fíxose en gran parte mediante a competencia entre Pardo Bazán e Murguía. Dúas personalidades con visións enfrontadas que perduran hoxe. Helena Miguélez-Carballeira.

Pardo Bazán e a(s) subalterna(s)
A cara B das novelas de Emilia Pardo Bazán é a súa maneira de se referir ás mulleres de clase baixa, labregas e obreiras, que mesmo carecen da categoría de suxeitos.
María Reimóndez

As cartas a Galdós, amizade máis alá do amor
O encanto das cartas que Pardo Bazán lle enviou ao autor de Miau –«miquiño mío»–, radica na absoluta liberdade coa que se expresa a escritora, rachando estereotipos.
Isabel Parreño

A condesa sempre chama duas
A realizadora volve ás pantallas con Nación, un traballo ao redor dos corpos femininos da súa xeración, o traballo na fábrica e a súa conversión en asalariadas e cidadás. José Manuel Sande | Fotos de Luís Otero

Entrevistas

Isabel Burdiel
Conversa coa catedrática de Historia Contemporánea da Universidade de Valencia, Premio Nacional de Historia e autora da biografía de Emilia Pardo Bazán.
Juana Vera

Análise: 
O pensamento político da condesa
Feminismo á parte e con reservas, Emilia Pardo Bazán era unha ardente defensora do absolutismo político e da preeminencia da aristocracia sobre as outras clases. Xosé A. Fraga.

Emilia, a novela e mais nós
A identidade galega que a escritora constrúe na ficción, en castelán, sobre o salvaxe campo galego, tensou a súa relación coa intelectualidade nacionalista.
Alejandro Alonso Nogueira

Na capa, retrato de Emilia Pardo Bazán.(ca. 1890 a 1910). Forma parte do álbum de familia depositado na Real Academia Galega, custodia do patrimonio bibliográfico da escritora a excepción dos fondos que continúan en Meirás.

Categorías: ,

Descrición

Manifesto
Unha muller ceibe, na nación das metamorfoses
Cartafol
A escritora fecunda
Reportaxe
A idade das homenaxes
Pasa 6 meses ao ano en Galicia. Vén en coche, conducindo ela, desde a capital. Os rapaces da Coruña botaban carreiras detrás do seu coche cando viña de Madrid.
Xulia Santiso
Aquí unha amiga
Combate no Rexurdimento
Xurxo Martínez | Ilustración de Xulia Pisón
Reportaxe
Meirás antes de Franco
Foi epicentro político do réxime de Franco durante todos os veráns da longuísima ditadura. Porén, a historia do edificio de ameas vai máis alá e explica boa parte do que somos.
Manuel López Lorenzo
Ás ceibas
Pantagruélica Emilia
Francisco Chicón e Sergio Musso
Reportaxe
Entre a subalternidade e a capitalidade cultural
A reconstrución literaria de Galicia fíxose en gran parte mediante a competencia entre Pardo Bazán e Murguía. Dúas personalidades con visións enfrontadas que perduran hoxe.
Helena Miguélez-Carballeira
Ás ceibas
Muller-Observatoria
Estíbaliz Espinosa
Reportaxe
Pardo Bazán e a(s) subalterna(s)
A cara B das novelas de Emilia Pardo Bazán é a súa maneira de se referir ás mulleres de clase baixa, labregas e obreiras, que mesmo carecen da categoría de suxeitos.
María Reimóndez
Ás ceibas
Propiedade, familia e traballo
Ricardo Axeitos Valiño
Análise
O pensamento político da condesa
Feminismo á parte e con reservas, Emilia Pardo Bazán era unha ardente defensora do absolutismo político e da preeminencia da aristocracia sobre as outras clases.
Xosé A. Fraga
7 Estralos
O feminismo de Emilia Pardo Bazán: un legado a demoler?
Marilar Aleixandre
Reportaxe
As cartas a Galdós, amizade máis alá do amor
O encanto das cartas que Pardo Bazán lle enviou ao autor de Miau –«miquiño mío»–, radica na absoluta liberdade coa que se expresa a escritora, rachando estereotipos.
Isabel Parreño
Ás ceibas
As cigarreiras de La tribuna
Ana Romero Masiá
Profundidade de campo
A casa museo de Tabernas
Míriam Barral
A outra xente
Abanicos e touros
Antonio Sandoval Rey
Querido fantasma
Os pazos de dona Emilia
Miguel Somovilla
Entrevista
Isabel Burdiel
Conversa coa catedrática de Historia Contemporánea da Universidade de Valencia, Premio Nacional de Historia e autora da biografía de Emilia Pardo Bazán.
Juana Vera
Reportaxe
A condesa sempre chama dúas veces
A realizadora volve ás pantallas con Nación, un traballo ao redor dos corpos femininos da súa xeración, o traballo na fábrica e a súa conversión en asalariadas e cidadás.
Ana Cermeño
Análise
Emilia, a novela e mais nós
A identidade galega que a escritora constrúe na ficción, en castelán, sobre o salvaxe campo galego, tensou a súa relación coa intelectualidade nacionalista.
Alejandro Alonso Nogueira
As libreiras
As lecturas recomendadas de Mercedes Corbillón, Patrícia Porto, Begoña Cuba e Esther Gómez.
Creación
As medias vermellas e Un vidro
Tradución de Manuel Rivas
Retrovisor 
A franquear en destino
Lectoras & Lectores
Colofón
As Luzes de Emilia Pardo Bazán
Valeria Pereiras

cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail